Tränat ingenting på en vecka,/ Skor & Me

Min tå satt stopp för min träning, 
kanske var meningen, ja har alltså inte rört mej på en vecka
Så här ser det ut nu , kan nog träna bodypump idag och kankse zumba med, bestämmer mej sen!
-------
Hade ju ett par jättefina skor som jag skulle dansa i som var "för stora" det gick liksom itne riktigt o ha dom 
snygga som bara den
Å vad jag var glad för dom , MEN dom var helt enkelt för stora kostade över 800 kr så jag tänkte skicka tillbaka dom, fick retur lapp men , det blev liksom aldrig av.....hm , så typiskt...... 878 kr betalade jag för dom med frakt o sånt
Jaja köpte nya skor igår

Provskor så dom var PRECIS lagom, tur va så Gunnar fick ett par med, 


superbt tur man har skornas storlek för då blir dessa skor som egentligen kostar 1000 kr halva priset, dom passade perfekt, kanske ska ta o köpa ett par till :D
Tanja o barnen var här o levererade saft som jag köpt
Självklart men ger unge herr Filip chans o komma till Grekland
Tanja köpte dessutom mina för stora skor så det kändes bra, allt i ett bräde
Jag köper saft av Filip , Tanja köper mina jättefina skor som jag verkligen ville ha
Allt går som en smäck
Ska testa o använda de nya skorna o dansa i idag....men tar med dom gamla de kankse itne funkar alls, funkar dom får ja helt enkelt köpa ett par till :) haha  ( vad är det med mej o skor ? )
***ave**