Söndag 11 oktober :) Kreta underbara dagar hittills

Hej igen
Detta är dag 2, det går inte fort men det kommer snart vara dokumenterat :D 
Här börjar jag morgonen med en liten promenad
Stranden nedanför hotellet
Väldigt hemtrevligt , eller hur :)
Här får man låna allt möjligt gratis, mycket bra o smart för alla....... <3
vackert morgonsken
Härlig strand i tidig morgonstund
Färgsprakande......
Papegoj blommor i sprakande färger gör en glad när man kommer tillbaka från promenaden
Så vackra
Tidig morgon o badandet igång
Nappen i munnen ;)
Bada Bada Bada
Pappa........ mer........
Jag da får inte jag bada ........ :O
Jodå farbror Johannes badar me di !!!
Steven vill gärna hoppa i till Johannes o Eddie
Så söta killar synd att bilden är så ljus ska försöka mörka den lite
Njuter
Dom ser iaf ut att ha roligt......badaaaaaa
Härligt med semester sol o bad
Vart tog barnen vägen
Ho ho
Drink nr1 kl 11,47 lokal tid :D 
Fotogeniccen
Ja varför inte , jag tar en bild till :)
Ho ho ho Steeeeveeeen
Ja ja äntligen en "normal" blick ( haha )
 
2 "normala" blickar <3
En väldigt trött mamma......
Tur hon kan vila på vår säng :)
 
Lite härligt bad igen
Hur denne lille goe unge kan se så "arg" ut det förvånar mej
"Jag gör som jag vill " MIN

Herren på täppan
Festvåningen uppe på taket

Här kan man ha fest innen med, ganska fint
På denna kväll spelar vi poker o jag missar o ta bilder igen....
***ave***